środa, 26 grudnia 2012

Origami modułowe - żabka

Ależ mnie tu długo nie było. Wszystko to wynika z wiecznego  braku czasu. Jako, że przerwa świąteczna, postanowiłam dodać kilka nowych postów z moimi pracami. Na pierwszy ogień idzie moja ulubienica wśród origami czyli zielona, sympatyczna żabka. Pierwsza została wykonana na prezent jednak tak bardzo przypadła mi do gustu, że zrobiłam taką również dla siebie :D 

A oto kilka fotek:



Żeby zrobić taką oto żabusię potrzebujesz:
- 5 kartek zielonego papieru A4
- troszkę czerwonego i białego papieru
- czarny pisak
- klej
- nożyczki

Aby wykonać taką żabę potrzebujesz 165  mini modułów chińskich. Jeśli nie wiesz jak je wykonać kliknij  TUTAJ

Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Świetny blog,
    uwielbiam składać te i podobne rzeczy, więc widzę, że jest to bardzo dokładnie składane:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń