wtorek, 5 kwietnia 2011

Origami - serce


INSTRUKCJA


Potrzebne materiały:
  • czerwony papier
  • tektura
  • nożyczki
  • klej 


    1. Potrzebujesz prostokąta o wymiarach mniej więcej 21x8 centymetrów. Wytnij go z papieru origami.


    2. Pozaginaj prostokąt tak, aby powstały zagięcia wzdłuż linii widocznych na zdjęciu. Następnie rozłóż prostokąt.

    3. Odwróć prostokąt i zrób zagięcia wzdłuż przerywanych linii, zaznaczonych na zdjęciu.


    4. Ponownie odwróć prostokąt na druga stronę. Złóż jego boki jak widać na fotografii. Dzięki zrobionym wcześniej zagięciom nie powinno to stanowić problemu. Następnie złóż element na pół od prawej do lewej strony robiąc zagięcie wzdłuż przerywanej linii.


    5. Zagnij rogi wzdłuż przerywanych linii, jak widać na zdjęciu.


    6. Odegnij teraz do lewej strony jedną zakładkę (zaginając ją wzdłuż przerywanej linii).

    7. Otrzymasz kwadrat, którego rogi pozaginaj wzdłuż przerywanych linii widocznych na fotografii. 




    8. Następnie w każdy otrzymany element włóż czubek długopisu, aby pomógł Ci on rozchylić ścianki elementu i zagiąć go tak jak na zdjęciu.


    9. Otrzymasz cztery małe płaskie kwadraciki. Każdy wygnij tak jak na zdjęciu.


    10. A teraz zrób coś podobnego do tego co robiłaś w kroku 8. Rozchylając ścianki zagiętych elementów spłaszcz je, jak widać na zdjęciu. Powtórz z pozostałymi siedmioma elementami. Na zdjęciu widać efekt końcowy. 


    11. Odwróć element na druga stronę. Odegnij górną zakładkę tak jak na zdjęciu.


    12. Zagnij teraz rogi na bokach wzdłuż linii przerywanych.


    13. Odwróć element. Serduszko gotowe. Możesz teraz śmiało wręczyć je ukochanej osobie.

    13 komentarzy:

    1. Bardzo fajowskie serducho :)

      OdpowiedzUsuń
    2. genialne jest to serduszko ale i tak tak sama go nie zrobię hehe :))

      OdpowiedzUsuń
    3. zatrzymałam sie na 11 kroku :) i nie wiem co dalej

      OdpowiedzUsuń
    4. Nie wiem co ci poradzić:( Po prostu staraj się uzyskać kształt serca.

      OdpowiedzUsuń
    5. a jak zrobić to serduszko jako pudełko ? proszę o odpowiedź, muszę zrobić to do szkoły. -.-

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja zrobiłam takie pudełko w kształcie serca z tektury i okleiłam je papierem, a potem po prostu nakleiłam na nie serduszko. Innego sposobu nie znam :(

        Usuń
      2. yy..... Super!!!!!!!!!!

        Usuń
    6. Undеniably belieνе that ωhich уοu stated.

      Үouг favorite reaѕon appeаred
      to be on thе net thе sіmplest thing to be аwаre of.
      I say to yοu, I certainly get irked while people consіdeг ωoгries thаt theу plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks
      My webpage www.prince-agbodjan-allies.com

      OdpowiedzUsuń
    7. super serce!!!!

      OdpowiedzUsuń
    8. Naprawdę ładne i dość proste do wykonania.

      OdpowiedzUsuń
    9. Zaczepiste <33333333

      OdpowiedzUsuń
    10. ja jestem za głupia na to :/ utknęłam na 6 piunkcie i dalej nie wiem co. Wszystko robiłam tak samo, a teraz nijak mi to nie wychodzi, a już próbowałam i zmieniałam :( a takie ładne serduszko...

      OdpowiedzUsuń