sobota, 26 lutego 2011

Origami modułowe - kurczaczek


INSTRUKCJA

Potrzebne materiały:
  • papier kolorowy (żółty, biały, czerwony)
  • bibuła
  • czarny marker 

 1. Na początek dobrze jest przygotować sobie trochę gotowych modułów chińskich (jeśli nie wiesz jak je zrobić KLIKNIJ TU!!!).














2. Składaj moduły tak, aby powstał taki okrąg jak na zdjęciu.




























3. Po jakimś czasie zacznij kierować moduły nieco do góry, aby powstający kurczaczek miał kształt jak na zdjęciu.























4. Doklej kurczaczkowi oczy, dziób, skrzydełka... Co tylko przyjdzie ci do głowy.

9 komentarzy:

  1. FAJNE, ALE JAK DLA MNIE ZA MAŁO INFORMACJI.
    CHCIAŁABYM KONKRETNIE WIEDZIEĆ ILE ZROBIĆ MODUŁÓW?ETC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość modułów według uznania, ale ja zrobiłam tego kurczaka z 18 rzędów, a każdy z nich liczył po 15 modułów + 2 moduły na skrzydełka (czyli w sumie 272 moduły). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha... troche dużo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na to nie poradzę. Trzeba duuuuuuuuuuuużo cierpliwości :)Powodzenia!!!

      Usuń
  4. ojej nic z tego nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, podziwiam i próbuję zrobić ale nie jestem pewna co wyjdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super kurczaczek ja zrobiłam całe statko

    OdpowiedzUsuń
  7. super fajjjjjjjjjneeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. sweet robie tez taki

    OdpowiedzUsuń